Hur du kan stödja Totalskidskolans verksamhet.

Totalskidskolan är en ideell förening grundad 1987. Vi jobbar själva kontinuerligt med att skaffa in pengar som ska täcka dina merkostnader i skidskolan. Dessa kostnader uppgår årligen till ca 800 000 kr och är skillnaden på den avgift du betalar som medlem, och den faktiska kostnaden.

Alla bidrag som Totalskidskolan tar del av kommer våra gäster till del. Vi är fokuserade på att erbjuda bästa möjliga skidupplevelse när du som gäst kommer till oss i Åre.

Bli medlem!

Ange namn, kontaktuppgifter och fullständigt personnummer och maila in det till oss på info@totalskidskolan.se. Betala in på Swishnummer: 123 453 78 17 eller scanna in rätt QR-kod nedan med din swishapp.

Medlemsavgift

Medlemsavgift              250 kr
Företag/organisation stödmedlem     5000 kr

Här är några fler sätt att hjälpa och stödja vår verksamhet:

1. Tycker du att vi gör ett bra jobb? Vill du hjälpa till?
    Sätt in ditt bidrag stort eller litet på vårt bankgironummer 5842-7303 eller till vårt Swishnummer och ange gåva och ditt namn som avsändare.
  2. Hyr skidor av Totalskidskolan när din familjemedlem eller bekant är inbokad för en skidlektion hos Totalskidskolan.
  3. Bli vår support, bli föreningsfadder på Gräsroten på Svenska Spel. Allt du behöver för att vara med och stödja oss är ett Spelkort och ange Totalskidskolan som din förening.

Scanna och swisha enkelt!

Bli medlem för 250kr

Valfritt bidrag