Detta är en ”intresseanmälan”, vilket innebär att man INTE är garanterad plats i skidskolan den veckan som man önskar. Vi försöker dock att tillmötesgå alla våra gästers önskemål så långt det går, men ibland måste vi erbjuda annan vecka eller annan lektionstid. Det är inte förrän ni får en bokningsbekräftelse eller ett bokningsförslag i er hand som ni kan vara säker på er plats (tänk på det när ni t.ex. bokar boende långt innan).

Namn på skidåkaren

Adress

Fakturaadress och namn om annan än ovan

Telefonnummer, mobil

Personnummer

Funktionsnedsättning

Önskemål om vecka

(1:a hand)

(2:a hand)

(3:e hand)

Typ av skidskola

Heldagar1,5 tim FM1,5 tim EM3 tim FM3 tim EM1,5 tim x 5 dgr FM1,5 tim x 5 dgr EM3 tim x 5 dgr FM3 tim x 5 dgr EMLördagSöndagSkicamp

För mer info, vänligen se vår gästinformation.

Övriga önskemål och information som är bra för oss att veta:

Jag har läst gästinformationen och dess bokning och avbokningsregler.

Jag godkänner att Totalskidskolan i sitt kundregister registrerar de uppgifter jag angett ovan, för att bättre kunna planera/förbereda min skidupplevelse.

Denna sida är skyddad av reCAPTCHA och Googles integritetspolicy och avtalsvillkor gäller.

Genom att skicka personlig information om dig vid kontakt med oss, antingen via vårt formulär, email eller telefon godkänner du vår integritetspolicy som du hittar här.