Integritetspolicy

GDPR – Totalskidskolans hantering av personuppgifter

Den 25 maj 2018 började GDPR (General Data Protection Regulation) att gälla i Sverige och resten av EU. Den nya dataskyddsförordningen ersätter nuvarande Personuppgiftslagen (PUL).

Vi hanterar uppgifter om dig för att du ska få en så bra skidupplevelse som möjligt under ditt besök hos oss. När du bokar registrerar vi följande:

Medan du är här registrerar din skidlärare vad ni har tränat på, vem du har tränat med, och vad du ska fortsätta träna på för att utvecklas och bli en bättre skidåkare.

All information om dig tas bort när du inte varit hos oss på fem år. Kommer du tillbaka tar vi bort allt som registrerats om dig för mer än fem år sedan.

Du kan närsomhelst få skickat till dig det som Totalskidskolan har registrerat om dig.
Vill du att vi tar bort uppgifterna om dig eller rättar något som blivit fel, så gör vi naturligtvis det direkt. Hör av dig till info@totalskidskolan.se om du vill veta mer.