Totalskidskolans jubileumssäsong

Totalskidskolan fyller 30 år vilket är helt fantastiskt.
Det är tack vare alla fina sponsorer, fonder, stiftelser, vänner och alla härliga skidåkare som gjort detta möjligt.

Vi vill att så många som möjligt ska få uppleva den underbara känslan av att få susa ner för backarna.
Att få umgås, känna gemenskap, utmana sej själva, skratta, vara tillsammans och få njuta av en dag i skidbacken.
Att få åka skidor helt enkelt- vilket är det bästa som finns. Enligt oss själva:)

Det finns fortfarande möjlighet att komma hit och ta del av allt detta, vänligen maila bokningen@totalskidskolan.se för mer information om lediga veckor och priser.

2 Kommentarer

Gå med i diskussionen och berätta din åsikt.

Elisabeth Michaelsen
29 januari, 2017 kl. 11:47

Hej,

Jag undrar om det möjligtvis finns någon möjlighet för vår 16-årige son att delta i Totalskidskolan någon långhelg under feb/mars/april 2017.
Medveten om att jag är sent ute, men vill ändå undersöka möjligheterna.
Anordnas sportlovsläger kan jag tänka mig att anmäla till 2018 års sportlov vecka 7.

Behov av boende för mig och min son och ev ytterligare familjemedlemmar löser vi själva om plats skulle finnas.

Mvh
Elisabeth

total
6 februari, 2017 kl. 12:02
– Svar till: Elisabeth Michaelsen

Hej,
Kul att ni vill komma till oss för lite härlig skidåkning.
Det finns möjlighet helgen v.8, 9, 10, 12, 13, 14.
Fundera och återkom på info@totalskidskolan.se